niedziela, 4 stycznia 2015

ULUBIEŃCY ROKU 2014 Cz. 2

Tak jak obiecałam, drugą część ulubieńców czas zacząć :)

5. Sleek Make Up, Lip 4 Palette




Jeżeli chodzi o produkty do ust, to trochę jednak ich było, jednak wszystkie były stosunkowo przeciętne, Moje serce skradła paletka 4 szminek ze Sleeka w odcieniu Tease. W jednym poręcznym opakowaniu mam wszystko co jest mi potrzebne. Są w niej pomadka matowa, satynowa, oraz kolor o błyszczącym wykończeniu. Można je ze sobą mieszać i z tych mieszanek wychodzą najlepsze kolory :) Pomadki są bardzo trwałe, pięknie się prezentują na ustach, za jednym pociągnięciem pędzla jest idealny kolor.

Opakowanie jest mega solidne, z lusterkiem, oraz mini pędzelkiem w środku i jest całkiem niezłej jakości. Ogólnie na pewno zaopatrzę się w więcej wariantów kolorystycznych.

Cena paletki jest bardzo korzystna, to ok. 37 zł za 4 pomadki :)
Oczywiście do kupienia na Minti Shop :)



6. Paese, Sypki puder bambusowy z jedwabiem



O tym pudrze już kiedyś wspominałam KLIK , i w zasadzie kupiłam go  w ciemno w Poznaniu, dlatego że w moim mieście niestety Paese nie ma. Od tamtego czasu jest to jedyny puder któremu ufam. Jest niesamowity, daje piękne wykończenie i utrwalenie podkładu, jak żaden inny. Nie zapycha, ma piękny zapach, transparentny, nie bieli. Wydajność jest także zdumiewająca, starczy na bardzo długo. Matuje a nie wysusza skóry. Produkt 2014 roku !!!

Cena 39 zł w salonach Paese i na stronie www :)



7. Estee Lauder, Sumptuous Mascara



Jeśli mowa o tuszach do rzęs, nigdy nie miałam jakiegoś swojego ulubionego, może dlatego że moje rzęsy w każdym z nich prezentowały się po prostu źle. Obecnie nie ma z tym problemu, noszę rzęsy Hollywood lashes i jest mi z tym ok, mam takie efekt jaki chciałam uzyskać. W dalszym cięgu jednak został problem dolnych rzęs i rzęs oczywiście moich klientek :) W chwli obecnej tusz z Estee Lauder jest bezkonkurencyjny. Sama formuła, szczoteczka, idealny! nie kruszy się, ma taką lekką formułę że absolutnie nie skleja rzęs, pojedyncza aplikacja daje już zadowalający efekt. Cena jest wysoka, ale za jakość trzeba czasem zapłacić. Koszt to 130 zł w perfumeriach Sephora lub Douglas .


8. NYX, High Definition HD Photogenic Concealer Wand 




Jeśli masz sińce pod oczami, chcesz ukryć zmęczenie, albo po prostu lubisz rozjaśnione miejsce pod oczkami jak Ja... to ten korektor jest idealny. Używam go regularnie już od ponad roku, nie widzę potrzeby zmiany na inny. Korektor NYX ma cudowne krycie, nie ściera się, utrzymuje się cały dzień, bardzo dobrze prezentuje się na zdjęciach, dzięki formule HD. Ładnie łączy się z podkładem, ma bardzo kremową konsystencję więc musimy w miarę szybko go wklepać, może przesuszać, lecz dla Mnie to nie wada, wystarczy używać krem pod oczy i po problemie. Dodam że ma fajną gamę kolorystyczną. Wydajność jest taka sobie, ale cena jest fajna więc dla Mnie także nie jest to wadą. 
Produkty firmy NYX kupimy w Douglasie, korektor kosztuje 29 zł.  






3 komentarze:

  1. fajne produkty, wiesz że pudry pracowane z paese są równie dobre?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko będę miała być okazję w Paese na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na puder Paese robię już od dawna podchody, ale na ten ryżowy, jest bardziej matujący podobno :)

    OdpowiedzUsuń