czwartek, 29 stycznia 2015

-RECENZJA - ASTOR PERFECT STAY + PERFECT SKIN PRIMER - PODKŁAD

Cześć Wam :)

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją dość popularnego ostatnio podkładu Astor Perfect Stay 24H Foundation + Perfect Skin Primer. 



Może zacznijmy na sam początek od opisu producenta, następnie dowiecie się mojej opini na ten temat i jak ja się do niego ustosunkuję.

Firma Astor zapewnia że podkład Perfect Stay ma dawać 24 godzinną ( ! ) trwałość makijażu dzięki połączeniu bazy i podkładu. Baza ma nawilżać oraz odżywiać skórę, a sam podkład ma być trwały, nie ścierać się, gwarantować perfekcyjne krycie przez cały dzień, no i chyba noc skoro 24 godziny. Posiada filtr SPF 20. Testowany dermatologicznie. Dostępny w 6 kolorach. Sugerowana cena przez producenta 47 zł, czyli dość sporo. 




No i tak, testuje ten podkład jakiś czas i moje odczucia są raczej pozytywne. 

Oczywiście warto zacząć od samego sposobu aplikacji i tu wygrywa gąbeczka ( w moim przypadku ta z Real Techniques klik do recenzji).


Dlaczego tak? Podkład sam w sobie ma bardzo gęstą, dość tępą konsystencję, nakładany pędzlem wygląda trochę ciężko, palcami szczerze nie wiem bo nie używam tego sposobu aplikacji. Nałożony gąbeczką daje piękny efekt! Zyskuje na lekkości, zero smug. Krycie ma średnie w kierunku do dużego. Mam wrażenie że podkład zastyga na twarzy. Uczucie jest bardzo miłe, daje efekt nawilżenia.


Wielkim plusem jest to że podkład nie odbija się od twarzy, nie brudzi ubrań - super !
Po kilku godzinach może wymagać przypudrowania, jeśli jesteś posiadaczką cery tłustej bądź mieszanej. Nie wchodzi w zmarszczki oraz zagłębienia. Najdłużej miałam go na twarzy jakieś 13 godzin i jeszcze był więc to także na plus. Inne kosmetyki jak róż czy bronzer ładnie się na nim trzymały. 
Wyglądem na twarzy przypomina te długotrwałe podkłady lecz uczucie jest o wiele przyjemniejsze niż przy takich klasykach jak Revlon Colorstay czy Estee Lauder Double Wear. 
Opakowanie szklane, funkcjonalne, z pompką.

Podsumujmy! Jest to porządny podkład który mogę polecić, ja niestety średnio trafiłam z kolorem, mam wrażenie że jest za różowy jak dla mnie ( 200 nude ), ale mieszam go z innym bardziej żółtym i jest ok. Na pewno kupie ponownie w innym kolorze :)

Oczywiście jest dostępny w wszystkich popularnych drogeriach, często bywa na promocji. 


A może miałyście ten podkład ? Jestem ciekawa waszych opinii :)

Ściskam :)

4 komentarze:

  1. Szkoda,że nie zrobiłaś zdjęcia buzi po aplikacji tego podkładu,bo własnie się nad nim zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam korektor pod oczy 02 z Tej serii i jestem bardzo zadowolona. Ale podkład mam chęć wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go ale w zbyt ciemnym kolorze, który dostałam. Ja obecnie jestem fanką Revlona :)

    OdpowiedzUsuń