niedziela, 28 września 2014

Marka Paese - przypadkowe spotkanie :)

Cześć!Bardzo szybka oraz spontaniczna notatka. Tak popełniłam zakupy... :D

Jako że miałam okazję dziś buszować po Poznaniu w galerii City Center dorwałam stoisko Paese.
Jak się dowiedziałam kosmetyki tej firmy produkowane są w Polsce, Francji oraz Włoszech. Na pierwszy rzut oka kosmetyki są zapakowane w eleganckie, funkcjonalne oraz wyglądające na wytrzymałe opakowania. Dowiedziałam się że 

Wysoka jakość produktów przy relatywnie przystępnej cenie została uhonorowana nagrodą „Doskonałość R
oku 2010” magazynu Twój Styl w kategorii Kosmetyki Polskie.

Całe stoisko firmy zrobiło na mnie ogromne wrażenie, pod doświadczeniu jakie mam z innymi firmami było mega czysto, 
Pani sprzedająca przesympatyczna, potrafiła wymienić najważniejsze produkty marki, składy itp. Ceny bardzo fajne, w dodatku dostałam 40% rabat na wszytko :)

Wielkie zakupy to nie były... jak uświadomiłam sobie ile "tego mam"
i nie zużyje kosmetyków pewnie do końca życia wybrałam to co naprawdę warto było wytestować.

Pierwsza z dwóch rzeczy to PUDER BAMBUSOWY Z JEDWABIEM
Na opakowaniu mamy parę fajnych informacji takich jak :

Puder bambusowy z jedwabiem stosowany jako naturalny puder sypki, zapewnia najwyższy stopień zmatowienia. Wygładza skórę i nadaje jej delikatnej poświaty, bez jednoczesnego efektu kryjącego. 
Zawiera ponad 90% krzemionki, która silnie absorbuje sebum, działa antybakteryjnie, łagodząco, wspomaga gojenie i reguluje aktywność gruczołów łojowych. Krzemionka rozprasza światło, co prowadzi do optycznego zmniejszenia zmarszczek i drobnych defektów skóry.
Nie zawiera PARABENÓW oraz TALKU czyli bardzo na plus :)
Otrzymujemy 8g produktu, cena regularna ok. 40 zł. 



Skusiłam się też na HIGHLIGHTER PUDER ROZŚWIETLAJĄCY

Cera rozświetlona to cera wyglądająca na świeżą , zdrową przy pierwszym kontakcie ze skóra dał piękną taflę rozświetlenia, potestuje -  zobaczę :)
Producent opisuje: 

Sypki rozświetlacz o jedwabistej konsystencji pozostawia na skórze delikatny połysk. Drobinki odbijające światło ożywiają skórę i nadają jej zdrowego, świetlistego wyglądu. Puder idealnie uwydatnia kości policzkowe, może być również stosowany do podkreślenia ramion czy dekoltu.
Opakowanie to 15g , cena regularna ok. 35 zł.



Dam znać na Facebooku jak się będą sprawować!






2 komentarze:

  1. Zachęcające produkty ;) może też kiedyś je wypróbuję ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam puder ryżowy - zakochałam się w nim !
    Cienie do powiek, błyszczyk, lakier do paznokci-bardzo sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń