wtorek, 24 marca 2015

ZOOM NA MARKĘ - DENI CARTE PRESTIGE BRUSH

Cześć kochane ! 

Znowu pędzle, co zrobić jak tak bardzo lubię ich mieć wiele w zanadrzu :)

Dzisiaj totalna nowość na rynku kosmetycznym, polska firma Deni Carte wypuściła linię pędzli do makijażu o nazwie Prestige. Marka miała już w swojej ofercie pędzle jednak nie powalały, zaś tą serią jest zupełnie inaczej :)
Pędzli w serii jest pięć( 3 do makijażu twarzy oraz 2 do makijażu oka). Co do charakterystycznych cech pędzli, wszystkie są wykonane z włosia syntetycznego, a dokładnie z TAKLONU, są bardzo przyjemne w dotyku, dodatkowo łatwo się myją i ze względu na to że włosie jest syntetyczne pędzle mogą być stosowane przez alergików :) Trzonki pędzli są drewniane, a skuwka miedziana. Po kilku myciach jakie im fundowałam nie odnotowałam wypadania włosia.


Wizualnie przypominają mi niesamowicie Hakuro, jednak seria Prestige jest nieco tańsza.
Ja posiadam 3 pędzle, których byłam najbardziej ciekawa.

PĘDZEL PRESTIGE P-92




P-92 to duży pędzel do pudru. Jest bardzo gęsty i zbity, włosia jest na prawdę bardzo dużo. Idealny do aplikacji pudrów w kompakcie, jak i sypkich, bardzo ładnie chwyta kosmetyk i rozprowadza. Dla mnie same plusy :) Cena to 39zł i jest to przyzwoita cena jak za tak duży pędzel.

PĘDZEL PRESTIGE P-91



P-91 to klasyczny skośno ścięty pędzel do różu lub bronzera. Również jest gęsty, dobrze się nim pracuje, mam wrażenie że jest nieco twardszy od tego do pudru. Ogólnie na plus:) Koszt to 26zł.


PĘDZEL PRESTIGE P-95



P-95 to mój faworyt ! Bardzo precyzyjny, idealnie przycięty i doskonale cienki i od fajnej twardości. Odkąd go mam jest jednym z ulubionych do wykonywania kresek. Jest także wyjątkowy ze względu na rozmiar który jest ani za mały ani za duży. No świetny! 
Do brwi jest nieco za mały, lecz na upartego i to się da zrobić :)
Cena super niska - 11zł !!!


Słowami podsumowania i wniosków, pędzle są na pewno warte uwagi. Można stworzyć z nich idealny zestaw nawet dla osoby która nie zajmuje się makijażem zawodowo za bardzo korzystną cenę. Oprócz tych modeli co posiadam jest flat top do podkładu w stylu Hakuro H50s oraz malutki precyzyjny do oka.

Pędzle dostępne są w sklepach firmowych oraz na stronie internetowej DENI CARTE

POLECAM :)








1 komentarz:

  1. pędzle bardzo ładnie i zachęcająco się prezentują ;) rzeczywiście przypominają trochę Hakuro ;p

    OdpowiedzUsuń