piątek, 20 marca 2015

MARCOWE NOWOŚCI - PIERWSZE WRAŻENIE

Jestem! 
Jak bardzo się cieszę że udało mi się przysiąść i napisać dla Was ten post. Ostatnio trochę czasu mi brakuje, spowodowane jest to tym że zaczęłam studia na kierunku kosmetologia od 2 semestru, więc cały pierwszy muszę nadrobić i nauki mam naprawdę dużo. Myślę że napiszę kiedyś więcej o tym temacie :)
Dodatkowo mój piesek miał sterylizację i jak przy dzidzi muszę przy niej czuwać bo jest bardzo niespokojna. Z doby na dobę ma być coraz lepiej. Teraz akurat zasnęła i jest czas dla Was :)

Wracając do nowości u Mnie...tak Zoevo - mania trwa. Mam totalnego bzika na punkcie tej marki więc kolejna paleta, w wydaniu Smoky, dodatkowo postanowiłam przetestować nowy podkład i jest to Loreal Infallible, oraz niesamowicie ciekawy puder do wykończenia makijażu Sunkissed z NYX



ZOEVA Smoky Palette Paleta 10 cieni do oczu



Zoeva, ah Zoeva, czy ja mam zostać bankrutem? :) Niemiecka marka ostatnio zaczęła się rozwijać z prędkością światła i są na to jawne dowody. Co prawda chyba najbardziej słynie z przepięknych i bardzo praktycznych pędzli, w różnych odsłonach, jednak ma także niesamowite palety cieni. Jako że posiadam już Naturally Yours i jestem z niej mega zadowolona, zamówiłam sobie kolejną tym razem pod nazwą Smoky.



Smoky, to kombinacja 10 mocno napigmentowanych cieni do powiek. Kolorystyka palety to kombinacja stonowanych odcieni, idealnych do wykonania makijaży dziennego ale i wieczorowego. Wykonamy nią jak sama nazwa wskazuje idealne smoky :) Wśród 10 cieni znajdziemy 8 matów i 2 perły. Najbardziej przypadł mi do gustu cień o nazwie smoky wishes oraz sweet smell... i to jest bardzo fajne że cienie są opisane. Oczywiście utrzymują się na powiece aż do demakijażu, nie osypują, pięknie rozcierają nie znikając z powieki. Opakowanie samo w sobie ma przepiękną szatę graficzną, jest z bardzo grubej tektury, zamykane na magnes. Lusterka nie ma ale Mnie to akurat mało potrzebne, luster mam pełno:D 



W mojej opinii cena jest bardzo korzystna, za 10 cieni w pięknej palecie płacimy 71,90.

Kupicie ją na Minti Shop, ale śpieszcie się bo palety Zoeva znikają ze sklepów jak ciepłe bułeczki :)



Loreal Infallible 24h Stay Fresh Foundation 



Jakiś czas temu w SuperPharm była akcja promocyjna, gdzie przy zakupie dwóch podkładów ten tańszy był za 1 grosz. Korzystając z okazji postanowiłam wypróbować coś nowego. Wybór padł na podkład Loreal z serii Infallible. Po dobrych doświadczeniach z innymi podkładami marki w zasadzie kupowałam go bez większych podejrzeń o bubel, no ale jednak różnie to bywa. Na szczęście okazał się być dobry! Zacznę od tego co obiecuje producent, podkład ma wytrzymać na twarzy 24 godziny,a tak w nawiasie to nie wiem po jakiego diabła aż tyle??? Ja bym tylu godzin w "tapecie" nie siedziała,ale ok :) Ma być przez to długotrwałym produktem, i ulepszoną wersją starszego podkładu z Loreala o te samej nazwie. Zawiera kwas hialuronowy,dzięki czemu twarz ma utrzymywać nawilżenie i się nie wysuszać. 
I tu faktycznie utrzymuje się mega długo na twarzy, nałożony czy pędzlem czy gąbką wygląda na prawdę ślicznie. Krycie ma średnie w kierunku do dużego. Mnie kolorystyka podpasowała idealnie, gdyż większość odcieni ma kolor żółty. Niestety nie obędzie się bez wad, podkład na prawdę dość widocznie ciemnieje, więc zalecam kupienie jaśniejszego co najmniej o ton koloru. Mi się udało idealnie co prawda w kolor wpasować, jednak ostrzegam ! :D



Cena regularna to ok. 55 zł w drogeriach stacjonarnych.


NYX RaDIANT FINISHING POWDER, Sunkissed 


Na koniec zostawiłam sobie puder wykończeniowy, rozświetlający z firmy NYX.
Ostatnio na prawdę polubiłam się z tą marką, mimo to że jest jednak średnio dostępna bo tylko w Douglasach i na stronie NYX 'a to jednak jest mi do niej bliżej niż dalej. Jestem zdania że kosmetyki są świetnej jakości, w cenach przystępnych dla portfela. Niestety asortyment na rynku polskim jest stanowczo za bardzo ograniczony, wielu produktów które znajdziemy za oceanem u nas po prostu nie ma. Ok, poużalałam się nieco :D


Producent o produkcie :
Dodaj swojej cerze naturalnego blasku, aby wyglądała na zdrową i świeżą, niezależnie od kolorytu! Puder rozświetlający łączy w sobie cudowne odcienie delikatnego brązu, różu i złota. Delikatna, komfortowa i lekka formuła sprawdzi się idealnie do wykończenia każdego makijażu.

Pudrem jestem oczarowana, czegoś takiego właśnie mi brakowało! Pięknie ożywia cerę, nadaje jej świeży blask, bez nachalnych drobinek, jest to coś na zasadzie rozświetlacza, ale takiego bardziej supletnego. Stosuje puder na całą twarz, dużym pędzlem wachlarzowym,delikatnie omiatając buzię :)Jest to taka kropka nad i!

Występuje w 2 odcieniach. Cena to 54.90 zł 


Dziękuję że jesteście i tradycyjnie do następnego !:)















3 komentarze:

  1. super kosmetyki ;) weź mnie nie męcz tą Zoevą, jeszcze Ty :) przygarnęłabym jedną chociaż, ale jak się wciągnę nie ma bata. ;)

    http://nicemycosm-myaddiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń